Nervös

Urk, ingen rolig kväll idag... Jag var och tog cellprov för ett tag sedan och det visade sig att jag har cellförändringar :( Ska operera bort dem imorgon så därav min nervositet. Och jag vet att det inte brukar vara något farligt men när jag jobbar med cancersjuka människor och ser hur det kan gå så blir man inte så kaxig. Johan följer med mig som tur är.

Kommer preppa med Emla i armveck och på händerna efterom jag är så himla stickrädd. Har aldrig testat det förut så hoppas det känns lite bättre. Man får faktiskt vara rädd även fast man är vuxen ;)

Så nu alla vackra kvinnor, har ni inte tagit cellprov utan skjuter det framför er hela tiden så - MASA ER IVÄG OCH GÖR DET!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0