Bäbis 2014

... eller kanske 2013 men jag hoppas på nästa år. Nu är det på riktigt, det ligger en liten Mini på tillväxt i min mage och det känns helt fantastiskt!
Beräknad förlossning är 3:e januari. Inte så kul att fylla år i december men väljer mini att titta ut då så är det ju inte så mycket att göra åt, men hoppas kan man ju alltid.

Nu har jag äntligen börjat få min energi tillbaka, har varit hur trött som helst. Hade även besvär med illamående men det är som bortblåst nu. Det som jag börjar känna av nu är lite svullnad i fingrarna och så blir jag lätt andfådd.
Att träna har det inte varit en tanke på eftersom all energi gick åt för att kunna jobba 100 procent. Men igår var jag äntligen på plats igen och det kändes så skönt och idag har jag en härlig träningsvärk.









Kommentarer
Heidi

Så underbart med en mini!! Pussar till blivande mamman <3 <3

2013-07-21 @ 14:16:33
sundarii

Åh, de där jeansen kommer du inte kunna ha om ett tag ;-) Redan mage ju! Åh så glad jag är. Äntligen äntligen äntligen.
Massa pussar <3

2013-07-21 @ 19:13:50
Rebecka

Tack Heidi. Är så glad för mini <3 Massor med pussar till dig! Följer Jonas uppdateringar på FB med spänning :)

De är redan lite för tajta framåt eftermiddagen, så jag har insett att de får ligga och vila till nästa sommar ;) Tack gullet <3 Puss puss puss

2013-07-21 @ 22:19:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0