Fredag

... fast det kunde lika gärna kunnat vara måndag. Jag är inne i min nattperiod och jobbar fredag, lördag och söndagsnatt men sen är det tuffaste förbi för nästa vecka jobbar jag bara två nätter.

Har varit seg som en ako-kola den här veckan, trött trött trött! Men snart är det bara två veckor kvar sen har jag semester i fyra veckor, tjohooo! Första veckan har vi inget planerat, Johan jobbar då så det blir kanske att ta en tripp runt stan för att hälsa på de vänner som är hemma. Andra veckan har vi planerat att åka på en sista minuten resa, äntligen! Det spelar inte så stor roll vart vi åker, Johan har bara valt bort Turkiet. Så det känns lite spännande när man inte kommer veta var det bär av förns ett par dagar innan.












Kommentarer
sundarii

Oooch givetvis så lyckas du fånga ögonblicket när Kasper gäspar ;-) Åh, så skönt med utomlandsresa!

2013-06-28 @ 20:52:10
Rebecka

Det är inte speciellt svårt Sandra. Man ställer in fokusen på kameran när han sover sen är det bara att peta till på honom så han vaknar och då gäspar han, klick, klart! :)

2013-06-29 @ 00:33:26
sundarii

Haha, det funkar inte på Fia, hon bara ger mig onda ögat. Haha.

2013-06-30 @ 21:21:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0