Kan jag inte gömma mig längre?!

Jäklar skit, tror jag håller på att bli sjuk :( Jag har inte varit sjuk på typ fem år, inte ens en ordentlig förkylning. Men igår kände jag mig lite öm längs bak i näsan när jag svalde och idag vaknade jag med en täppt näsa... Varför förkylning mitt i sommaren? Verkligen onödigt kan jag tycka! Hoppas det ger sig snart.
Har även ont i käken i höger "gångjärn" ;) och det onda börjar gå upp i örat och mot tinningen och sen en huvudvärk på det som hängt i i tre dagar. Jag som aldrig brukar ha huvudvärk heller, vad är detta?! Fördelen är ju att jag har fullt med doktorer runt mig på jobbet, så jag haffade en igår och frågade om han hade tid att ta sig en titt. Troligtvis är det en inflammation i käkleden och har rådde mig att käka voltaren i några dagar eftersom det är inflammationsdämpande. Nu är ju problemet att jag inte får äta NSAID pga av min ulcerös kolit. Hmm, fick jag till svar. Knepigt, ta fulldos Panodil i några dagar och se om det hjälper. Så nu knaprar jag Panodil. Han är så go, sa att jag ska säga till om det inte blir bättre så får vi testa något annat.

Idag blir det ett kvällspass på OVA. Ska läsa lite ur sista boken av 50 shades innan jag ska piffa till mig.

Hoppas ni har en fantastisk dag och njuter av solen.









Kommentarer
sundarii

Det är Isoldes klass fel. :-P

Krya på dig hjärtat <3

2013-06-12 @ 12:56:29
Rebecka

Där sa du något! Ska fan skicka en räkning!!!
Tack gullepluttan <3

2013-06-12 @ 22:39:41
Heidi

Krya på dig gumman <3 Vilka härliga sommar-bilder :-) Kram

2013-06-13 @ 22:12:13
Rebecka

Tack darling. Det behövs verkligen för nu är det som Niagarafallet!!!
Puss

2013-06-14 @ 21:16:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0