Regnet det öser ner solen går upp och ner...

Fascinerande hur mycket regn det kan komma! Sitter i soffan under en mysig filt och dricker te samtidigt som jag har balkongdörren öppen för att lyssna på regnet och åskan. Riktigt mysigt faktiskt! Sen så sover jag ju toppenbra under nattperioden när det regnar på dagarna, så för mig gör det inte ett dugg att det regnar. Men klart att jag tycker synd om de som har semester nu.

Kom på att katterna var ute, öppnade dörren och det var uppskattat från deras sida :)

Inatt var jag rätt så pigg faktiskt (pigg kanske är fel ord att använda...), skönt att slippa känna sig som en zombie. Det var även väldigt lugnt på avdelningen så det blev lite slötittade framför tv:n. Bla en skräckfilm som var väldigt kass.





Kommentarer
sundarii

Mysigt kanske att höra regnet och åskan när man är tryggt inomhus MEN INTE NÄR MAB ÄR UTE OCH FLYR FRÅN REGNET OCH GÖMMER SIG UNDER ETT TRÄD OCH ÄR DYNGSUR TROTS PARAPLY. Hmpf...

Det var det som hände oss idag. Haha

2013-06-29 @ 18:54:57
Rebecka

Haha, det hade jag velat se :P

2013-06-29 @ 19:43:23
sundarii

Haha :-D

2013-06-30 @ 21:22:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0