Semester

Ligger i en stuga på Gotland med solen strålar som strömmar in genom den öppna dörren och tittar på förberedelserna inför prinsessbröllopet. Snart blir det ombyte till bikini och eventuellt ett dopp i Östersjön. Det blir garanterat ett dopp i en av poolerna i alla fall.

Isoldes klass är på klassresa i Kneippbyn och det var en förälder som inte kunde åka med så då ställde jag upp, annars hade resan blivit inställd. Mamma är också med så vi delar stuga :)

Inte allt för trevliga ungdomar men ska jag vara ärlig så orkar jag inte bry mig. Vi lyckades knycka en massa sprit som de hade med sig så det höjde väl inte stämningen direkt ^^


Kommentarer
sundarii

Ahaha! Jävla ungjävlar som snott med sig alkohol! Det var det fräckaste!

Hur som helst, ha så trevligt där borta. :-) Modigt val av er att följa med. Eloge till er. Jag själv hade simmat hem. Haha.

2013-06-08 @ 18:13:55
Rebecka

Hahaha, du skulle varit med! För en stund sedan kom hela gänget och försökte övertala oss att i alla fall ge dem en av spritflaskorna. Och nu har de gått runt stugan och knackat på alla fönster och ryckt i dörrhantaget :P

2013-06-08 @ 23:14:07
sassasnewlife.blogg.se

Men heeeerrejösses! Så pinsamma de är. De sabbar ju bara för sig själva. Pinsamt nr två att man själv varit i den där åldern. Minns du på konfirmationlägret då vi var sååå röksugna och rullade en cigg av papper och löv. Det gick ju inte så bra. Haha.

2013-06-09 @ 01:26:52
URL: http://sassasnewlife.blogg.se/
Rebecka

Ja, fy! Det var ju bark vi rullade in i pappret. Slutade med att vi missade gudstjänsten eftersom vi fick så ont i magen :P
Jag måste dock säga att vi var hundra gånger artigare än dessa kids...

2013-06-09 @ 16:49:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0