Helg

Helgen är här och jag är instängd på US ;) Nej då det är inte så farligt, det enda som jag grämer mig över är att Johan ska till Valdemarsvik imorgon för att gå på klubbmöte. Hade jag varit ledig hade jag kunnat följa med och fått träffa Helena, Fredrik och bebisen :/ Jaja, det kommer fler tillfällen.
Johan kommer hem på söndag så det blir inte mycket helgmys för mig. Får kela sönder katterna istället. På tal om katter så var jag bra sugen på att strypa grannens katt idag! Låg och försökte sova och då väcks jag av ett himla gapande. Mars har börjat och då blir katthonorna pilska, snacka om att börja så fort som möjligt eftersom hon började 1:a mars...

Kom på att det har gått över ett år nu sedan jag tog ett bloss! Slutade feströka i februari förra året och det är så skönt att äntligen lagt giftpinnarna åt sidan.

Det är även 27 dagar kvar tills jag fyller 30 men det känns helt ok. Festen får däremot vänta lite. Funderar på om jag ska ha den på landet eller om jag ska hyra en av ladorna i Lambo. Hemma får vi inte plats i alla fall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0