Ledig!

Gick av natten imorse efter en vecka med fem nattpass, det blir många timmar det. Ligger i soffan och är självklart inte trött. Känner inte heller att det är värt att vända tillbaka dygnet när jag ska jobba natt på onsdag och torsdag igen. Men efter det är det dags att bli en dagmänniska igen, så skönt det ska bli!

Imorgon ska jag eventuellt träffa Ullis men det beror på om hon orkar ta sig till mig eftersom pärlan ska tillbringa kvällen i Johans garage. Ska nämligen fixa till ac:n inför sommaren.

Har äntligen fått mitt schema från april till början av juni, de är inte direkt snabba med att ge oss våra scheman.... Så nu har jag redan bokat in två roliga saker: Födelsedagsfest hos Karro och en Ullaredsresa med Mia :)

På tal om april, de är inte säkert att de fick bort alla cellförändringar när jag opererades i januari så jag ska på återbesök i april för att se vad domen blir. Förhoppningsvis är de borta annars blir det troligtvis en ny operation.... Håll tummarna för mig! Vill bara kunna lägga allt detta bakom mig.

Nu blir det lite bokläsning tror jag. Puss


Kommentarer
sundarii

Ingen fest för oss andra? :-(
Oj, hoppas det inte är ngt allvarligt!!!!

2013-03-05 @ 11:27:17
Rebecka

Klart det blir, vet inte när bara.
Puss

2013-03-05 @ 16:19:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0