Miss Piggy

Som avslutning av allt nattjobb bestämde Linda och jag att vi skulle sola igen. Tyckte att det var lite konstigt förra gången... Linda är en sån där lycklig människa som blir brun och hon brände sig lite i ansiktet men det gjorde inte jag. Tänkte att det kanske berodde på att hon tog solariet med nya rör, inte att det kunde beror på att jag pillade på knapparna i mitt solarie...
Jag blev ju lite röd på bröstet förra gången så smörjde in mig med lite solkräm. Ja vad ska jag säga, det var en JÄVLA TUR att jag gjorde det!!! Troligtvis sänkte jag effekten på solariet förra gången och den här gången höll jag fingrarna i styr vilket resulterade i en svedd Rebecka. Näsan ser ut som på ett fyllo... Köpte snabbt som attan en after sun och det verkar som att det var en toppensmart sak att göra. Idag är jag inte så röd utan mer åt det rosa hållet i färgskalan. Får nog bli en 10 minutare nästa gång ;) Johan hade kul i alla fall.

Sov typ tre timmar igår efter jag jobbat, kom nämligen i säng sent och sedan ringde Johan och sa att det var dags att åka och träna. Tyckte det var skitjobbigt då men är glad åt det idag. Kunde sova rätt hyfsat inatt och vaknade pigg som en lärka vid halv åtta. Så nu har jag storstädat här hemma och tvättat. Tänkte häva en shake och sen dra mig mot gymmet för ett biceps- och benpass.

Trevlig lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0