Morning glory

Min morgonpigghet sitter fortfarande kvar, får se hur länge det varar ;) Det är rätt gött att vara så här pigg på morgonen, man hinner ju med så mycket mer och dagen blir så lååång. Nu somnar jag på kvällarna också vilket jag brukar ha svårt med annars eftersom jag i normala fall är en kvällsmänniska.

Vad händer idag då? För min del så kommer Stångåstaden för att titta på vårt badrum. Ringde om det för cirka två år sedan pga svartmögel i taket, urk. Sen så ser det förskräckligt ut i allmänhet: spruckna fogar i våtrumstapeten, rostiga badrumsskåp, uppluckrad trähylla ovanför handfatet, hål i väggarna, lister som tappat färg, rostiga rör och som en fin avslutning en toastol från 1980!

Efter det ska jag in till stan och träffa min älskling Heidi! Alltid lika kul när vi ska ses. Det blir lunch och lite shopping tror jag.

Smygfotade mig på gymmet igår. Ser massor av bloggar där folk lägger upp gymbilder men jag tycker det är så pinsamt så jag smyger med det ;) Lite har hänt i alla fall!



Kasper = pussel











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0