Oväntat galej!

Min träning i lördags fick en plötslig vändning... Johan styrde kosan åt ett annat håll och jag började ana ugglor i mossen! Många tankar snurrade runt i karotten och tillslut stannade vi i Åby utanför Norrköping. Det blev visst en oväntat bergsklättring på is! Blev väldigt svag i knäna eftersom jag är höjdrädd men det gick bättre än jag trodde. Kom ända upp till toppen så känner mig väldigt nöjd över mig själv.
 
Efter det åkte vi hem och jag gjorde mig iordning för fest hos Cattis. Johan satt som en soffpotatis med myskläder framför datorn så jag slappnade av och kände att jag kom rätt lindrigt undan. Men när han skulle skjutsa mig till festen blev det även då en oväntad avstickare. Jag leddes in i en nedsläckt lada där min stora familj och vänner sjöng för mig <3
 
Jag hade en helt fantastiskt rolig kväll och blir rörd över hur fin familj och vänner jag har. Det enda tråkiga var att flera av mina vänner som var bjudna inte kunde komma. Trist eftersom det var min 30-års fest men inte mycket att göra åt.
 
Tack ännu en gång för allt! Och en stor blöt puss till finaste Johan <3
 
Bilder kommer senare!


Kommentarer
sundarii

Tack för en rolig kväll!! Jättekul hade jag :-)

2013-03-21 @ 22:25:08
Rebecka

Tack själv, det var så kul att ha en helkväll med dig igen!!!

2013-03-21 @ 22:27:19
Hemlig beundrare

Grattis på 30årsdagen!
Glöm inte ändra att du är 30 år nu i din presentation.

2013-03-23 @ 23:34:40
Heidi

Åh vad kul det var i lördags :-) Puss

2013-03-24 @ 09:56:23
Rebecka

Jag hade verkligen jätteskoj Heidi! Så roligt att du kunde komma <3 Puss

Hmm, är inte trettio än!!!

2013-03-24 @ 12:03:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0