Snart helg!

Känner mig helt tom i huvudet, det tar ett tag att komma in i rutinerna som är i dagarbetet. Den här veckan har jag även fått två alldeles egna studenter att handleda vilket jag inte är så stormförtjust i. Tycker det är fel både för min och deras skull. Jag har nog med mitt och är långt ifrån helt säker i min roll som sjuksköterska eftersom jag inte jobbat så länge. Och som student kan det nog vara bra att ha någon lite mer erfaren. Men men nu är det som det är och jag försöker vara en så bra handledare som möjligt. Som tur är så delar jag ansvaret med Linda så vi kan byta av varandra. Fick ett upplyft idag i alla fall vilket känns skönt. Fick höra från en kollega att jag känns lugn och stabil och känns inte som en färsking ;) Sånt är ju alltid kul att höra.

Efter jobbet blev det ett dunderpass, körde ben och biceps. Var för ovanlighetens skull duktig med att stretcha - duktigt Rebecka!

Var fortsatt duktig när jag kom hem - gjorde storkok på kikärts- och bacongryta. Så nu ligger jag utslagen i soffan och ska släpa mig till badrummet och borsta nubben. För övrigt så fick de nog eld i baken på Stångåstaden för idag har det varit en gubbe här och målat badrumstaket ;)





Kommentarer
sundarii

Får en bild av Scrubs fast den svenska versionen :-P Du är en lugn och stabil människa så det kommer inte bli ngr problem. Trevlig helg!

2013-03-15 @ 09:26:14
Rebecka

Hehe, ja tänk om folk kunde höra alla tankar som snurrar runt i mitt huvud ;)
Trevlig helg på dig med gullet!

2013-03-15 @ 22:44:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0