Stångåstaden.... suck!

Som jag skrev tidigare skulle en kille från Stångåstaden komma förbi idag för att ta en kik på vårt badrum. Hade peppat mig själv till max för att få igenom en renovering av badrummet. Det blev ett magplask! De har planerat in att börja renovera badrummen på min gata i höst så jag får vackert vänta. Han kunde heller inte svara på när det blir min tur eftersom han inte vet vart på gatan de börjar så det kan lika gärna bli nästa år! Men taket ska de vara snälla och kleta lite färg på så vi får ett vitt tak istället för svart. Det var ju snällt....





Kommentarer
sundarii

Frustrerade!!!

2013-03-13 @ 14:25:48
Rebecka

Jaaaaa!!!

2013-03-13 @ 22:52:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0