Vårkänslor

Blir ju helt pirrig i kroppen när solen tittar fram och snön smälter. Snart är det inte långt kvar tills vinterjackan åker in längst in i garderoben och sommarkläderna dammas av, härligt! De senaste inköpen har bestått av tunnare kläder så nu längtar jag tills jag kan börja använda dem.
Försöker hitta ett par snygga svarta pumps, men har ännu inte hittat några som fallit mig i smaken. Det finns ju en hel del på nätet men när det är skor vill jag kunna prova dem direkt eftersom storlekarna och komforten skiljer sig så mycket.

Bjuckar på en bild från dagens uppladdning inför ett ryggpass och en på mina nya byxor.







Kommentarer
sundarii

Lika snygg som alltid <3

2013-03-06 @ 21:44:01
Rebecka

Och du är lika snäll som alltid! <3

2013-03-07 @ 01:12:41
Heidi

Snygga vita byxor,vill oxå ha :-) Visst blir man glad av att våren är på ingång :-) Kram Heidi <3

2013-03-09 @ 11:23:49
Rebecka

Tack söta. Jag har gått och väntat på att Dr. Denim ska komma ut med ett par vita byxor och så sprang jag på dem här på Carlings. Blev kär direkt!
Ja, humöret är på topp när solen skiner!
Puss puss

2013-03-09 @ 12:52:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0