Hemsk start på veckan!

Urk, denna vecka kunde varit tusen gånger bättre än vad den blivit. Igår när jag var på jobbet och skulle ta rapport av dagpersonalen fick jag plötsligt jätteont i magen och blev helt kallsvettig så kläderna blev blöta rakt igenom. Linda, mitt lilla guldkorn, tog kontakt med en av våra läkare som i sin tur tog med sig en till läkare som jobbat på förlossningen. De kom och pratade med mig och konstaterade att det var lika bra att jag fick komma till förlossningen för en ordentlig koll. Hade inte känt av bebis på ett tag heller vilket gjorde mig ännu mer nervös.
 
Sen blev det en pinsam tur i rullstol till förlossningen. En orolig Johan kom och höll om mig och det kändes genast lite bättre när han var vid min sida. Bebis mådde bra och hjärtat tickade på så fint <3 De kunde inte riktigt svara på vad som orsakar det onda men jag fick stanna kvar ett tag, sen valde jag att åka hem istället.
Smärtan vill inte riktigt ge med sig och inatt vaknade jag av att det gjorde ont. Nu gör det mest ont vid rörelse så jag har valt att stanna hemma från jobbet resten av veckan. Har även skrivit ett mail till min läkare eftersom det nog är dags att trappa ner lite på takten på jobbet.
 
Imorgon ska vi till barnmorskan för sedvanliga kontroller så det ska bli intressant. Får se om hon har något att säga om smärtan.


Kommentarer
sundarii

Men oj oj oj vad skrämmande! Skönt att allt med knodden såg bra ut men hoppas att ni får svar på smärtan.
Massa försiktiga kramar ♡

2013-09-10 @ 22:54:10
Anonym

<3 sänder många kramar till dig/er.kram

2013-09-12 @ 10:18:40
Anonym

Glömnfe skriva kram från sandra:-D

2013-09-12 @ 10:19:18
Rebecka

Tack, vad gulliga ni är. Kram <3

2013-09-13 @ 09:23:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0