Veckan som gått

Var hos barnmorskan i onsdags och det gick fin fint. Mätte magen, lyssnade på bebisens hjärtljud, tog blodprover och pratade en del. Allt såg jättebra ut :) Vi firade det med att gå ner till stan och köpa första klädesplagget till bebis <3
 
 
Har fått svar från min läkare nu och han sjukskriver mig 50 % så det blir att arbeta måndag - fredag 4 timmar per dag. Kommer kännas konstigt att arbeta så lite men skönt för kroppen.
 
Idag var jag och beställde vagn och bilbarnstol, får även med en skötväska - perfekt! Har tittat runt mycket på vagnar och läst en hel del så det slutade med en Brio Smile. Det fiffiga är att man även kan sätta bilbarnstolen på vagnen så man slipper bära den. Bra för min rygg.
 
 
Färg och tapeter är inköpt till datarummet som kommer bli bebis rum så de största inköpen är fixade. Mia och Kaj är så snälla och lånar ut skötbord och säng. En byrå till kläder är väl det enda stora som är kvar.
 


Kommentarer
Sundarii

Åh så du hittade en vagn till slut :-D
Vad skönt att du har en förstående läkare, man har ju hört skräckhistorier om gravida som nekat sjukskrivning trots de lider av olika anledningar.

Maaaaaaaaaassa pussar! ♥

2013-09-14 @ 09:50:19
Rebecka

Ja, nu längtar jag efter att få köra den :)
Min läkare är helt fantastiskt! Så förstående och snäll.

Massa kramar och pussar till dig med. Vi får ta och ses snart igen <3

2013-09-14 @ 13:55:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0