Bebismys och sömnad

Igår gick jag och Isabella till Kristina för att hälsa på. Det blev mycket bebissnack samtidigt som det sneglades på OS. Maximilian föddes väldigt tidigt, vecka 26 plus några dagar. Han har verkligen växt till sig sedan jag såg honom på Neo, fantastiskt stark liten pojke det där.

Kristina samlar in kläder till Neonatalen och hon har fått tyg att sy små kläder av. Jag fick med mig lite tyg så jag kan hjälpa till att sy. Har sytt några byxor och mössor de korta stunder som Isabella har sovit idag. Hon sover fortfarande bara kortare stunder på dagen så jag hinner inte få så mycket gjort.
Har du tyg så får du gärna hjälpa till att sy eller så får man gärna skänka tyg, vi använder oss av trikå och mudd. Nästa inlämning är på onsdag nästa vecka.

Efter besöket hos Kristina mötte jag upp Isolde för att åka hem till mamma för att veckans sykväll. God mat, fika och självklart en del sömnad bestod kvällen av.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0