Rolig dag

Isabella slog upp ögonen när tusen härliga solstrålar hoppade in i sovrummet när Johan kom in för att pussa mig hej då innan han åkte till jobbet. Jag försökte få henne att somna om igen men det var kört. Passande nog fick jag då ett sms från Kristina som undrade om vi ville följa med till öppna förskolan på babysång. Men när vi kom fram möttes vi av en retsam skylt som talade om att det var stängt pga influensa...
Men men, vi gick till Konsum istället och köpte fikabröd sen gick vi hem till Kristina och tog en kopp te medan barnen lekte i babygymmet.





På eftermiddagen åkte jag till Helena för lite sykväll, lika trevligt som vanligt :)





Kommentarer
Heidi

Mysigt med en liten kompis till Isabella <3 Blev det mycket sytt på sykvällen? KRAMAR <3

2014-02-27 @ 09:13:06
Rebecka

Ja det är skojigt, sen får hon ännu en kompis :D
Jag sydde klart kläder till Neonatalen av tyger som jag fått så det var en bra kväll :)
Kraaam ♡

2014-02-27 @ 22:33:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0