Torsdag

Sitter i soffan och har en sovande bebis på bröstet och tittar på OS. Vad annorlunda livet är än vad det var för några månader sedan, underbart.

Idag har det inte blivit mycket gjort då unga damen bestämt sig för att bara ta korta sovstunder och när hon sedan är vaken är hon inte tillräckligt utvilad och blir då lite gnällig och vill vara i famnen hela tiden. Under de korta stunder som hon sovit har jag passat på att sy. Och vad blev då det första som jag sydde sedan förlossningen? En klänning till Isabella såklart :) Fick göra om mönstret lite och blev helnöjd med resultatet. Ska bara köpa knappar till den så är den klar sen.

Igår kom Leffan förbi och vi fotade Isabella. Jag ska försöka ta lite fler bilder imorgon men det beror ju helt på om hon sover och låter mig bråka lite med henne så hon ligger som jag vill. Fotograferingen avslutades med ett bajskalas ;)











Kommentarer
Sandra (bör jag skriva sundarii eller Gidholt så du håller koll på oss Sandror?)

Nae vad duktig du är på att sy!
Bajskalas, riktigt SKITgöra ;-)

2014-02-06 @ 20:40:16
Rebecka

Haha, du får skriva vad du vill men Sundarii eller Gidholt underlättar ju! ;) Ja vad säger man - shit happens!

2014-02-06 @ 21:27:04
URL: http://keckas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0