Träning och vikt

Satt och tittade på bilder före och efter graviditeten. Rätt faktiskt vad kroppen klarar av! Väntar på att jag ska kunna börja med promenader, det gör för ont fortfarande så jag klarar bara av att gå korta sträckor än så länge. Längtar tills jag och Isabella kan gå på ordentliga promenader med vagnen. Styrketräningen kommer jag ta upp i mars har jag tänkt, beror på hur det känns i kroppen. Man ska inte ha för bråttom! Då är risken stor för skador och det klarar jag mig utan. Tänkte kanske börja med pass som är uppbyggda speciellt för nyblivna mammor, de är på tisdag och torsdagar på fm. Är ju ingen passmänniska men tror att de passen kan passa mig som en mjukstart.

Första veckan gick jag ner 10 kilo och den andra 3 och då var jag nere på samma vikt som vid inskrivningen på mödravårdcentralen.
2 dagar innan förlossningen




10 dagar efter FL




23 dagar efter FL




29 dagar efter FL
















Kommentarer
Sandra

Ojoj, syns inte att du ens haft bebis i magen! Tur att det finns bildbevis ;-)

2014-02-06 @ 20:38:05
Rebecka

:P

2014-02-06 @ 21:28:01
URL: http://keckas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0