Att vara behövd

Idag har Isabella krävt mycket närhet, vill vara nära nära och gärna hela tiden. Hon har blivit ledsen så fort jag lagt henne ifrån mig förutom när hon sovit sina längre stunder, tror det är magen som spökar. Hon har även varit extra snuttig.
Det känns ovant men fint att någon är så beroende av en.

Att plocka ur och i diskmaskinen tog en evighet och upphängningen av tvätten fick avbrytas tre gånger. Tänkte även rita av ett mönster till en klänning som jag ska sy till henne men det har jag inte ens kunnat börja med :) Johan är i garaget ikväll så han har inte kunnat hjälpa till, men det gör inget. Vi har myst i soffan istället och tittat på tv hela dagen.

Lyckades med en pinsam grej idag föresten. Det kom en kille som lämnade ett paket och jag tyckte att han tittade lite konstigt på mig. Jag tänkte att det kanske berodde på att mitt hår såg ut som ett skatbo och att jag hade pyjamasbyxor på mig fast klockan var efter tolv. Det kanske var en kombination av allt men jag tror nog att det var för att jag läckt....









Kommentarer
sundarii

Haha, läckage ur brösten är en klassiker!

2014-01-29 @ 21:21:31
sandra

Haha..
så fin hon är ...så fort min förkylning har släppt så kommer jag å myser med din dotter..kram

2014-02-05 @ 20:15:52
Rebecka

Ja jag har börjat undra vart ni tagit vägen.

2014-02-06 @ 21:24:33
URL: http://keckas.blogg.se
sandra

Förstår det, :( kram

2014-02-08 @ 21:47:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0