Tisdagen

Igår invigdes liggdelen till vagnen och Isabella åkte buss för första gången. Vi åkte in till stan för att träffa mamma som skulle ta hand om Isabella medan jag fixade mina naglar. Förstärkningen som jag gjorde i december började bli sliten och naglarna alldeles för långa.
Den här gången valde jag glitter istället för fransk manikyr.

Det var första gången jag var ifrån min lilla flicka och det kändes lite konstigt men hon hade sovit så snällt så det gick bra. När jag var klar åt vi god mat på Chioccolata och vi lyxade till det med varsitt glas vin.


Bild på naglarna med och utan blixt

Älskar verkligen maten på Chioccolata

Isabella i det söta setet som mamma stickat


Kommentarer
heidi

Åh vilka fina naglar!! Mysigt ni verkar haft det ;)Puss

2014-02-04 @ 22:12:17
Rebecka

Sen ska du med få fina naglar :) Vi myser hela dagarna. Puss

2014-02-06 @ 21:22:45
URL: http://keckas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0