Fina mammor <3

Idag gjorde vi oss iordning och tog bussen in till stan för att möta upp Heidi på en dejt. Först blev det lunch på stammisstället Chioccolata, en god pasta med kyckling, kantareller och parmesan. Det märks att jag varit där ett par gånger för idag frågade personalen mig hur gammal Isabella är eftersom de kände igen mig från att jag var där när jag var gravid ;) Meeen de gör ju så god mat och stället i sig är väldigt trevligt.

Efter lunchen fixade vi naglarna och vi båda körde på fransk manikyr, tjusigt ska det vara.
Heidi är så fin i sin söta mage som det ligger en liten bebis i <3 Isabella kommer få en kompis i sommar, så härligt!

På väg in till stan


Goda lunchen


Heidi och Isabella myser


Medan Heidi fixade naglarna gick jag och Isabella och gluttade lite i affärerna och tog en liten promenad


Utslagen tjej


Heidis naglar


Mina naglar



Kommentarer
heidi

Åh vilken mysig dag vi hade ;) dina naglar blev jättesnygga! Puss

2014-03-12 @ 09:03:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0