Fullproppad dag

Kristina behövde hjälp med att sy gardiner till Fröken Jennys så idag sydde jag klart dem. De blev riktigt fina men det var verkligen ett hemskt tyg att arbeta med! Det bara kasade runt och var inte så samarbetsvilligt så det tog mycket längre tid än vad det brukar, ca åtta timmar!!! Men nu är de klara så det ska bli skönt att lämna över dem.

På eftermiddagen kom svärmor för att ta hand om Isabella medan jag åkte till Lambohovskyrkan för att hjälpa Mia att sälja av en massa barnkläder. Det finns en hel del kvar så är det någon som behöver tjejkläder i storlek 56-92 för en billig peng är det bara att hojta till!
Jag var borta i tre timmar och så länge har vi aldrig varit ifrån varandra. Men allt hade gått bra, hon hade bara blivit lite ledsen när hon tyckte att det tog för lång tid när mjölken värmdes :) Perfekt att man kan frysa bröstmjölk! Jag har ju rätt mycket så det finns ett lager i frysen som kan användas vid sådana här tillfällen. Vill helst undvika att ge ersättning när hon faktiskt kan få mjölk.

Världens finaste leende mötte mig imorse <3




Så här snygg blev hon när jag tvättade bort skorv idag. Hon blir riktigt rödhårig när håret är blött.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0