Lekkamrat

Idag kom Pernilla och söta Wilma förbi på en fika. Wilma är så himla söt och en väldigt glad bebis.

Medan barnen lekte, dreglade, bajsade, grät, skrattade och åt tog mammorna igen en massa prat om vad som hänt sedan sista, förlossningar, jobb och en massa annat. Har funderat lite på om jag ska byta jobb och efter lite prat med Pernilla blev nog den tanken lite mer lockande...

Så kul att äntligen ses igen! Varför är man så dålig på att ses när man har så trevligt när det väl händer? Jag försöker skärpa mig och har faktiskt tagit tag i sånt som lätt skjuts undan, som att träffa mina fina vänner lite oftare. Den här veckan är det rätt skönt för jag behöver inte åka någonstans utan de kommer hem till mig. Pernilla idag och imorgon kommer älskade barndomsvännen Sandra. Måste boka in ett besök med Heidi känner jag! Så himla kul att hon ska få en liten bebis i sommar så vi kommer vara mammalediga samtidigt.



Söt som socker




Kommentarer
Heidi

Söta flickor! Ja vi måste ses snart! Saknar er <3

2014-03-21 @ 09:22:18
Rebecka

Saknar dig med gumman <3

2014-03-22 @ 23:19:12
URL: http://keckas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0