Stora tjejen

Igår sov Isabella i sin säng för första gången, stort för mig. Hon har inte velat sova i den tidigare, blivit väldigt ledsen och så. Mig har det inte gjort något eftersom det är så mysigt att ha henne bredvid mig.
Jag testade att lägga henne i spjälsängen igårkväll när hon hade somnat efter att jag ammat henne och det gick jättebra! Hon sov från åtta till tolv! Passade bra eftersom jag hade sykväll så jag kunde börja på en kofta. När hon vaknade ammade jag henne och la sedan ner henne igen och det lika bra denna gång. Vid fyra sa hon till att hon var hungrig igen och då fick hon sova hos mig <3 Usch, jag saknade henne och drömde massor med hemska mardrömmar om att hon försvann från mig... Jag visste att jag skulle älska min lilla tös och det gör jag verkligen - oändligt mycket.
Nu sover hon gott i sin säng igen, hon sover mycket bättre nu på kvällen så det verkar ju positivt det här. Förut på kvällarna har hon sovit i vardagsrummet hos oss och då har hon vaknat ganska ofta. Hon kommer väl till ro på ett annat sätt när hon sover i sovrummet, för på nätterna har hon nästan alltid sovit bra.

Inatt kanske jag kommer sova bättre för nu har jag ställt hennes säng preciiiis intill min :P

Skön stil


Mys


Kommentarer
Heidi

Mysiga bilder på er. Så duktig Isabella är som sover i sin säng ;) kramar

2014-03-12 @ 18:19:24
Rebecka

Ja, riktigt stolt mamma ;)
Puss

2014-03-19 @ 11:48:32
URL: http://keckas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0