Tid

Vart tar dagarna vägen egentligen?! Jag kan ju inte påstå att det är långtråkigt att vara mammaledig. För det första njuter jag av varje stund med Isabella, eller nä där ljög jag men nästan varje stund ;) För det andra hinner jag inte ha tråkigt för jag tycker att dagen tar slut lika snabbt som den började.

Jag vet att tiden går snabbt när barnen är små för det är det många som har berättat men jag var nog inte beredd på att den skulle gå så här snabbt! Vart tog det lilla knytet vägen som bara sov och sov? Nu ligger det istället en utsträckt nöjd bebis bredvid mig som har magen full med mjölk och som tar en av sina många powernaps. Det är sällan hon sover längre stunder på dagen så när bebis väl somnar springer mamman runt och försöker hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt.

Den lilla lilla bebisen kan numera sitta nöjt i sin babysitter och leka, följa saker med blicken och nästan lägga till ett litet skratt till sitt stora fina leende, stå i knäet är också skoj.

Jag säger bara PAUS!!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0