Toppenhelg!

I torsdags kom min böna från Småland hem till mig! Så härligt att ses igen <3 Det har blivit mycket prat blandat med skratt och det var så roligt att bara sitta och mysa som vi gjorde när vi pluggade.

På fredagen åkte vi och hälsade på Kristina som vi pluggade med. Hon har också fått en liten tös, hon är fem veckor och heter..... Isabell! Vad är oddsen för det?! Vi fick barn med bara några veckors mellanrum och valde nästan samma namn :)

I lördags tog vi bussen in till stan. Jag köpte givetvis lite tyg, hittade ett som var fantastiskt fint men nu borde jag börja sy lite av det jag har innan jag köper mer... Köpte mig även en ny träningstopp eftersom de jag har inte rymmer boobsen länge ;) det blev ett linne också. Funderar på om jag ska testa mammapasset på gymmet imorgon.
På kvällen blev det räkor och vin - mums!

Igår åkte Karro hem igen men innan hon åkte så tog vi oss en liten promenad och tittade på alla nybyggda hus som har poppat upp här i området.

En sååå härlig helg som jag kommer leva på länge <3













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0